UTM 170

UTMB

UTM 170 – to bieg  w ramach ULTRA-TRAIL® MAŁOPOLSKA 2018
15–17 czerwca 2018 r.
ZAPISY / REGULAMIN / LISTA STARTOWA

  •  dystans: 170 km, zgodnie z  ITRA 172,8 km,
  • przewyższenia: 9 000 +/-;
  • limit uczestników: 100 osób;
  • limit czasu: 46 godzin; przewidziano limity pośrednie liczone od startu do czasu opuszczenia punktu
    kontrolnego;
  • biuro zawodów, start i meta: Baza Szkoleniowo-Wypoczynkowa „Lubogoszcz”, 34-734 Kasinka Mała
  • odprawa zawodników: INFORMACJA ZOSTANIE PODANA W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE
  • 6 punktów ITRA;
  • 6 punktów UTMB®;
  • start: 15 CZERWCA 2018 R. (PIĄTEK), GODZ. 17.00;
  • odnośnik do trasy w serwisie ITRA:  LINK
  • Tu możesz pobrać ślad GPS trasy w formacie GPX [wersja 06.06.2018] (Pamiętaj, w terenie kieruj się rozsądkiem i doświadczeniem, nawet najdokładniej przygotowany plik może zawierać niedokładności).


Przewidziano następujące punkty kontrolne (pomiar czasu) i odżywcze/nawadniania:

  • Lubomir – punkt kontrolny i odżywczy/nawadniania;
  • Lubień – punkt kontrolny i odżywczy/nawadniania;
  • Rabka Zaryte – punkt kontrolny i odżywczy/nawadniania, PRZEPAK, limit czasu 11 h (16 czerwca, godz. 4.00) – liczony od startu od czasu opuszczenia punktu kontrolnego;
  • Schronisko PTTK na Starych Wierchach – punkt kontrolny i odżywczy/nawadniania;
  • Schronisko PTTK im. Władysława Orkana na Turbaczu – punkt kontrolny i odżywczy/nawadniania;
  • Baza namiotowa Lubań – punkt kontrolny i odżywczy/nawadniania;
  • Zasadne – punkt kontrolny i odżywczy/nawadniania, PRZEPAK, limit czasu 24 h (16 czerwca, godz. 17.00) – liczony od startu od czasu opuszczenia punktu kontrolnego;
  • Schronisko PTTK im. Władysława Orkana na Turbaczu – punkt kontrolny i odżywczy/nawadniania;
  • Schronisko PTTK na Starych Wierchach – punkt kontrolny i odżywczy/nawadniania;
  • Rabka Zaryte – punkt kontrolny i odżywczy/nawadniania.

ZGŁOSZENIA I OPŁATY STARTOWE:

Zgłoszenia będą przyjmowane do 6 czerwca 2018 r. lub zakończenia zapisów – wyczerpania limitu startujących (decyduje data wpływu opłaty startowej). Za zgłoszenie uważane jest prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej e-gepard.eu i wpłacenie opłaty startowej na kontro Organizatora. Termin płatności to 7 dni od dnia przesłania formularza zgłoszeniowego. Po 7 dniach Organizator ma prawo do usunięcia z listy startowej zgłoszenia nieopłaconego.

Dane do przelewu:
Fundacja 4 Alternatywy
ul. Kisielewskiego 59
31-708 Kraków
Nr konta: 92 1750 0012 0000 0000 3628 4595
Tytuł wpłaty: nazwa wybranego biegu, imię i nazwisko, data urodzenia np. UTM 170, Jan Kowalski, 1.01.1980 r.

Kwota opłaty startowej jest uzależniona od terminu zgłoszenia i wpłaty wpisowego:

  • do 31 grudnia 2017 r.: 200 zł
  • 1 stycznia – 31 marca 2018 r.: 260 zł
  • 1 kwietnia – 6 czerwca 2018 r.: 320 zł
  • 5 zł z każdej opłaty startowej zostanie przekazane przez Organizatora na cel charytatywny – akcję „Człowiek zwierzakowi bratem”.

UWAGA:

WARUNKIEM UDZIAŁU W BIEGU JEST UDOKUMENTOWANIE UKOŃCZENIA BIEGU NA DYSTANSIE CO NAJMNIEJ 100 KM W ROKU 2016 lub 2017 (oświadczenia w tej sprawie w formie wiadomości e-mail należy przesyłać na adres Organizatora: fundacja4alternatywy@gmail.com albo fundacja@utm.run)


GODZINY OTWARCIA BIURA ZAWODÓW

  •  14 CZERWCA 2018 R. (czwartek), GODZ. 19.00 - 21.00
  •  15 CZERWCA 2018 R. (piątek), GODZ. 14.00 - 17.00
  •  16 CZERWCA 2018 R. (sobota), GODZ. 1.00 - 2.00 w nocy oraz 7.00 - 9.30
  •  17 CZERWCA 2018 R. (niedziela), GODZ. 8.00 - 9.30

WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE I ZALECANE

W czasie trwania biegu, każdy z zawodników musi posiadać przy sobie wyposażenie obowiązkowe. Wyposażenie wszystkich uczestników będzie kontrolowane przy rejestracji w biurze zawodów oraz wybiórczo w punktach kontrolnych i na trasach. Brak wyposażenia obowiązkowego wiąże się z dyskwalifikacją. Wyposażanie obowiązkowe stanowi niezbędne minimum a każdy uczestnik musi uzupełnić je zgodnie z własnymi potrzebami.

WYPOSAŻANIE OBOWIĄZKOWE:
1) folia NRC - co najmniej 140 x 200 cm,
2) dwie czołówki,
3) dwa komplety baterii do czołówek,
4) kubek osobisty,
5) minimum dwulitrowy bukłak lub bidony,
6) bandaż elastyczny, opatrunek jałowy,
7) power bank,
8) naładowany telefon,
9) kurtka przeciwdeszczowa z kapturem,
10) zapas jedzenia,
11) numer startowy i mapa dostarczone przez Organizatora,
12) worek na śmieci dostarczony przez Organizatora,
13) plecak biegowy lub kamizelka biegowa,
14) czapka lub chusta,
15) gwizdek.

WYPOSAŻENIE ZALECANE:
1) kije trekingowe (teleskopowe lub jednoczęściowe);
2) rękawiczki przeciwdeszczowe;
3) pieniądze (w celu pokrycia niespodziewanych wydatków);
4) GPS.


ZAPISY / REGULAMIN / LISTA STARTOWA

Partnerzy Fundacji

Partnerzy

Patroni Medialni

Biegi Partnerskie