LUKTRANS UTM CAMP: PROGRAM

LUKTRANS UTM CAMP: ZAPISZ SIĘ | OPŁATY | HARMONOGRAM| REGULAMIN | INSTRUKTORZY


TRENING BIEGOWY

Przypomnienie głównych aspektów techniki biegu, określenie popełnianych błędów i sposobów ich korygowania. Analiza elementów siły biegowej i ćwiczenia techniczne pozwalające na udoskonalenie techniki podbiegu i zbiegania. Rozciąganie przed i po treningu. Konsultacji indywidualne w zakresie planowania sezonu biegowego. Wycieczki biegowe.


TRENING STABILIZACYJNY I ROLOWANIE DLA BIEGACZY

Trening stabilizacyjny i rolowanie dla biegaczy prowadzony przez wykwalifikowanego rehabilitanta. Podczas zajęć Alicja opowie o roli ćwiczeń stabilizacji i propriocepcji oraz prawidłowym rozciąganiu, a także zaprezentuje odpowiedni zestaw ćwiczeń przygotowany specjalnie dla Was.

Każdy, kto myśli o zdrowym bieganiu bez kontuzji, powinien wprowadzić do swojego treningu ćwiczenia stabilizacji ogólnej.  Dowiecie się dlaczego te ćwiczenia są ważne w cyklu przygotowań do startów biegowych. Zostaną omówione zarówno tematy dotyczące stabilizacji centralnej i wzmocnienia mięśni głębokich brzucha, jak i poprawy propriocepcji kończyn dolnych. W drugiej części zajęć zostaną zademonstrowane przykładowe ćwiczenia i ich modyfikacje dostosowane indywidualnie do poziomu zainteresowanych. Dodatkowo, zobaczycie jak poprawnie rolować mięśnie – zademonstrowane zostanie rolowanie jako uzupełnienie stretchingu i forma automasażu. Obiecujemy dużą dawkę wiedzy w teorii i praktyce!


WARSZTATY ODŻYWIANIA

Co to jest zdrowe odżywianie – złote zasady prawidłowego odżywiania.
Na co biegacze powinni zwrócić uwagę wybierając produkty spożywcze.
Jak zrzucić zbędne kilogramy i utrzymać pożądaną wagę.
Co spożywać przed zawodami w trakcie i po ich zakończeniu.
Ciekawostki na temat białka i jego wpływu na organizm.
Suplementacja w diecie, czy jest potrzebna i dlaczego.
Jak oczyszczać organizm z toksyn.
Ciekawe informacje np. dlaczego czasami mamy zgagę – jak się jej pozbyć?


TRENING SIŁOWY

Zasady treningu siłowego dla biegaczy – poznasz podstawową wiedzę, przeznaczoną głównie dla osób uprawiających biegi górskie, które chcą zacząć ćwiczyć przy pomocy dodatkowego obciążenia lub z masą własnego ciała. Znajomość podstawowych reguł pomoże w uniknięciu najczęściej popełnianych błędów oraz zwiększy bezpieczeństwo i efektywność ćwiczeń. Dowiesz się jak przez prawidłowe ćwiczenia siłowe zwiększyć masę mięśni niezbędnych do efektywnego pokonywania podbiegów i zbiegów oraz rozwinięcia wytrzymałości biegowej.

LUKTRANS UTM CAMP: ZAPISZ SIĘ | OPŁATY | HARMONOGRAM| REGULAMIN | INSTRUKTORZY